خدمات پس از فروش

گروه ملی صنعتی فولاد ایران تأمین کننده بخش اعظم نیاز کشور به فولادهای ساختمانی و لوله های صنعتی مورد نیاز صنایع نفت و گاز می باشد.

فلذا ما برای تحقق چشم انداز خود که ارتقاء به بزرگترین تولید کننده میلگرد و مفتول کشور وگسترش بازارهای صادراتی  صنعت فولاد است، تمامی کوشش و تلاش خود را در جهت تمرکز بر رضایت و خوشنودی مشتریان بکاربسته و سعی مینماییم که با تدوین فراگردهای مناسب، رسیدگی سریع و عادلانه به شکایت  مشتریان جهت افزایش میزان رضایت مندی و شعف آنها از خرید و مصرف محصولات خود را به اثبات برسانیم.

منصف بودن و عدالت در برخورد با مصرف کنندگان از مهمترین وظایف کارکنان محسوب شده و بخش‌های ویژه ای در واحد های فروش و تضمین کیفیت برای این منظور ایجاد شده است.

بدیهی است که بدون تعهد کافی و مسئولیت پذیری کارکنان و حمایت مدیریت ارشد شرکت فرهنگ مشتری مداری محقق نمی شود، به همین  دلیل مهم و اساسی است که گروه ملی صنعتی فولاد ایران از شرکت های پیشتاز و باسابقه در کسب گواهی نامه‌های استانداردهای مهم و به روز بین المللی در زمینه کیفیت و مقوله‌های بسیار با اهمیت زیست محیطی و بهداشت حرفه‌ای و ایمنی محسوب میشود و سالیان متمادی است که مفتخر به دریافت این گواهینامه‌ها و ارتقاء به روز آنها شده است.

ISO ۹۰۰۱ – 2015، مدیریت کیفیت و ISO  ۱۴۰۰۱ -2015، مدیریت زیست محیطی و  OHSAS ۱۸۰0۱-۲۰۰۷، مدیریت بهداشت حرفه‌ای و ایمنی و ISO ۱۰۰۱۵-۱۹۹۹، مدیریت آموزش از جمله استاندارد های بین المللی است که گواهینامه‌های آنها نزدیک به دو دهه است که زینت بخش تابلوهای افتخارات گروه ملی صنعتی فولاد ایران میباشد.

تمامی کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران دارای تفکر مشتری مداری و مشتری گرایی هستند و اعتقاد عمیق دارند که بدون رضایت و خوشنودی مشتریان دوام و بقای کسب و کار سازمان با خطر مواجه شده  و در نهایت فرآیند تولید متوقف خواهد شد. تمامی مشتریان حق دارند درصورت برآورده نشدن انتظارات خود ازخرید محصولات گروه ملی صنعتی فولاد ایران شکایت  نمایند و چنانچه شکایت آنها وارد باشد خسارتی متناسب با خریدشان دریافت نمایند.

واحد های فروش و تضمین کیفیت  مسئولیت دریافت  نظرات، انتقادات و رسیدگی به شکایات مشتریان را به عهده داشته و همیشه آماده دریافت مسایل و مشکلات احتمالی کلیه مشتریان و مصرف کنندگان محصولات گروه ملی صنعتی فولاد ایران می باشند:

واحد فروش

  • تلفن‌: ۳- ۰۶۱۳۳۳۶۹۵۵۱
  • فکس: ۰۶۱۳۳۳۳۲۱۰۸

واحد تضمین کیفیت

  • تلفن: ۰۶۱۳۳۳۱۰۰۶۲
  • فکس: ۰۶۱۳۳۱۴۲۴۵۰